fredag den 15. juli 2011

Sidste nyt

Det er da vist på tide, at jeg får lukket lidt ned for denne blog.
Sidste år blev jo en fiasko, og i år skulle Birthe, Kaj og jeg (Birthe med i 1½ måned) være startet ud i deres 41 fods stålsejlbåd i begyndelsen af maj - ca. 5 måneders togt til Haparanda og Baltiske lande + Polen og Tyskland.
Så kunne jeg vente til efteråret med købet af min langtursbåd - og tage fat på mine drømme året efter.
Det skulle ikke gå sådan - jeg blev ramt af sygdom i foråret og måtte melde afbud.
Birthe og Kaj lagde ud med 14 dage i Limfjorden, men mistede roret efter en uges tid - mm.
Altså 2 år med fiasko ang. mit sejleri - måske flere indlæg på denne blog senere.
Men Hobro Sejlklub er stadigvæk "guld" værd!

1 kommentar:

  1. Det er helt rart at høre fra dig igen - selv om det ikke er sygdom der er de bedste nyheder.

    De bedste håb for helbredet, og udlevelsen af drømme, vi er jo enkelte "tryghedsnarkomaner" og borgerdyr, der suger næring af dine beretninger og oplevelser :D

    SvarSlet